veelgestelde vragen

Alle producten die zichtbaar zijn in onze webshop en geen uitverkocht label heeft zijn in voorraad.

Het kan uiteraard wel voorkomen dat je een product zoekt en niet kan vinden in onze webshop.
Is dit het geval? Neem dan even contact op met onze klantenservice, wij laten je dan weten wanneer een bepaald product weer op voorraad is.

Wij streven ernaar om uw artikel(en) na uw bestelling direct of binnen 1 a 2 werkdagen ter bezorging aan te bieden aan PostNL, PostNL Pakket service of DHL-Pakket service. Vandaar dat de levertijd altijd tussen de 1 a 3 werkdagen zit.

Ook ontvangt u van ons altijd een track er trace code per email van ons om uw pakket te volgen, zodat u weet wanneer deze bij u aankomt.

Ben je na het plaatsen van je bestelling van gedachte veranderd? Wil je de bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden.
Je kunt de bestelling na ontvangst wel gratis terugsturen.
Neem in ieder geval contact met ons op.

Bij huishoudbreukelen.nl kun je een artikel ruilen of retourneren binnen 14 dagen na je aankoop.
Het is van belang dat de producten die je ruilt of retourneert compleet zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten (zo ver dit mogelijk is).
Je kunt je producten per post retourneren.
Neem in elk geval contact op met onze klantenservice voor de retourprocedure.

Product beschadigd, of niet compleet?
Is het product beschadigd of niet compleet, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.
In overleg met jou regelt de klantenservice dat je gratis een nieuw, onbeschadigd en compleet exemplaar thuisgestuurd krijgt.
Wil je je geld terug, dan kan dat ook.
Wij nemen de kosten voor het retourneren van het (beschadigde) product voor onze rekening.

Als je je product binnen 14 dagen terugstuurt en geen nieuw exemplaar wilt hebben, kun je er voor kiezen het aankoopbedrag terug te vragen. Het bedrag wordt dan na ontvangst van je bestelling overgemaakt op je rekening.

Binnen Stichtse Vecht zijn de verzendkosten €4,95.
Buiten Stichtse Vecht zijn de verzendkosten voor uw bestelling €7,44.

 Gratis verzending vanaf € 29,99.

Wij gebruiken PostNL of DHL als vervoerders.
Als het dichtbij is komen wij het zelf langs brengen.

De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Op dit moment is niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen in het buitenland.
Je kunt een bestelling alleen laten bezorgen op postadressen in Nederland.

Heb je een artikel gekocht met garantie en deze heeft een mankement? Neem contact op met ons.
We zullen zorg dragen voor een juiste afwikkeling van je vraag.
Het is mogelijk dat (merk) producten een specifieke fabrieksgarantie geldt, dit is onverminderd de wettelijke rechten met betrekking tot garantie.